Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Άδειες Οδήγησης | Διπλώματα

Κατηγορίες Διπλωμάτων και ηλικίες συμμετοχής.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ




ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΗΛΙΚΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΑΜ 16 Μοτοποδήλατο δίκυκλο μέγιστης ταχύτητας 45km/h και κυλινδρισμού έως 50cm³ ή με ισχύ έως 4KW για ηλεκτικό κινητήρα.
Μοτοποδήλατο τρίκυκλο μέγιστης ταχύτητας 45km/h και κυλινδρισμού έως 50cm³ ή με ισχύ έως 4KW για ηλεκτικό κινητήρα.
Ελαφρό τετράκυκλο μέγιστης ταχύτητας 45km/h, μάζας κενού οχήματος έως 350 kg και κυλιδρισμού έως 50cm³ ή με ισχύ έως 4KW για ηλεκτικό κινητήρα.
Α1 18 Μοτοσικλέτα κυλινδρισμού έως 125cm³, με ισχύ έως 11KW και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,1 KW/kg.
Μηχανοκίνητο τρίκυκλο με ισχύ έως 15KW. Με ελληνική άδεια οδήγησης Κατηγορίας Β και Κατηγορίας Β1 των υπολοίπων κρατών μελών της Ε.Ε., εφόσον έχουν χορηγηθεί έως 18-1-2013
Α2 20 Μοτοσικλέτα με ισχύ έως 35KW και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 KW/kg.
Α 24 ή 22 ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΤΕΧΕΙ 2 ΕΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α2 Οποιαδήποτε μοτοσικλέτα.
Μηχανοκίνητο τρίκυκλο με ισχύ άνω των 15KW. Με ελληνική άδεια οδήγησης Κατηγορίας Β και Κατηγορίας Β1 των υπολοίπων κρατών μελών της Ε.Ε., εφόσον έχουν χορηγηθεί έως 18-1-2013
Β1 18 Τετράκυκλο, εκτός του ελαφρου τετρακύκλου, μάζας κενού οχήματος έως 400 Kg ή έως 500 Kg στη περίπτωση οχημάτων για τη μεταφορά εμπορευμάτων και του οποίου η μέγιστη ισχύς του κινητήρα δεν υπερβαίνει τα 15 kW. Η άδεια οδήγησης της κατηγορίας αυτής προέρχεται από άλλη χώρα της Ε.Ε.
Β 18 Αυτοκίνητo μάζας έως 3.500 Kg και έως 8 θέσεων εκτός του οδηγού. Επιτρέπεται ο συνδυασμός του, με ρυμουλκούμενο μάζας έως 750 Kg.
Τετράκυκλο, εκτός του ελαφρου τετρακύκλου, μάζας κενού οχήματος έως 400 Kg ή έως 500 Kg στη περίπτωση οχημάτων για τη μεταφορά εμπορευμάτων και του οποίου η μέγιστη ισχύς του κινητήρα δεν υπερβαίνει τα 15 kW.
Β96 18 Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας Β με ρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 750 Kg και υπό την προυπόθεση ότι, η μάζα του συνδυασμού αυτού κειμένεται από τα 3.500 Kg έως τα 4.250 Kg.
ΒΕ 18 Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας Β με ρυμουλκούμενο μάζας έως τα 3.500 Kg.
C1 18 Αυτοκίνητο μεταφοράς εμπορευμάτων (Φορτηγό) μάζας από 3.500 Kg έως 7.500 Kg και έως 8 θέσεων εκτός του οδηγού. Επιτρέπεται ο συνδυασμός του, με ρυμουλκούμενο μάζας έως 750 Kg.
C1E 18 Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας C1 με ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 750 Kg και υπό την προυπόθεση ότι, η μάζα του συνδυασμού αυτού δεν υπερβαίνει τα 12.000 Kg.
Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας Β με ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 3.500 Kg και υπό την προυπόθεση ότι, η μάζα του συνδυασμού αυτού δεν υπερβαίνει τα 12.000 Kg.
C 21 Αυτοκίνητο μεταφοράς εμπορευμάτων (Φορτηγό) μάζας από 3.500 Kg και έως 8 θέσεων εκτός του οδηγού. Επιτρέπεται ο συνδυασμός του, με ρυμουλκούμενο μάζας έως 750 Kg.
ή 18 ΜΕ ΠΕΙ (ΚΩΔΙΚΟΣ 95)
CE 21 Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας C με ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 750 Kg.
ή 18 ΜΕ ΠΕΙ (ΚΩΔΙΚΟΣ 95)
D1 21 Αυτοκίνητο μεταφοράς επιβατών (Λεωφορείο) έως 16 θέσεων εκτός του οδηγού και μέγιστου μήκους 8m. Επιτρέπεται ο συνδυασμός του, με ρυμουλκούμενο μάζας έως 750 Kg.
D1E 21 Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας D1 με ρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 750 Kg.
D 24 Αυτοκίνητο μεταφοράς επιβατών (Λεωφορείο) άνω των 8 θέσεων εκτός του οδηγού. Επιτρέπεται ο συνδυασμός του, με ρυμουλκούμενο μάζας έως 750 Kg.
ή 21 ΜΕ ΠΕΙ (ΚΩΔΙΚΟΣ 95)
DE 24 Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας D με ρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 750 Kg.

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Για μια χούφτα ευρώ...!

Επίκαιρη Αφήγηση...! Αφιερωμένη Εξαιρετικά...!

ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ   ΠΑΤΡΑΣ...! 


Περιπλανώμενη στο facebook είδα το πιο κάτω μήνυμα. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ, οπότε το δανείστηκα και σας το μεταφέρω αυτούσιο. 

ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ [Αφήγηση...(;)!]

Τις τελευταίες δέκα μέρες αποφάσισα να μετρήσω πόσα εικονοστάσια υπάρχουν στους δρόμους της Πάτρας. Από Βραχναϊκα μέχρι Ρίο. Δεν θα πω το νούμερο. Όχι πως δεν έχει σημασία. Έχει και παραέχει. Απλώς στεκόμενη μπροστά σε κάθε καινούργιο εικονοστάσι που συναντούσα είχα να κάνω με μία ακόμα τουλάχιστον αδικοχαμένη ανθρώπινη ζωή.
Έναν συνανθρωπό μας. Όχι σα νούμερο μα χαμένη ανθρώπινη ύπαρξη. Ανθρώπινες ψυχές που εύχομαι να έχουν αναπαυθεί κοντά στο Θεό, μα η απώλεια τους έχει γεμίσει θλίψη και ωδίνη τους προσφιλείς τους. Τυγχάνει να είμαι εκπαιδευτικός κι έχω ιδιαίτερη ευαισθησία σε όποιοδήποτε θέμα άπτεται της εκπαίδευσης. 

Σε κάθε εικονοστάσι που έβρισκα συνεχώς αναρωτιόμουν. 

"Άραγε ο δράστης οδηγός και το θύμα οδηγός είχαν επαιδευτεί σωστά;" 

Όπως η εκπαίδευση στο σχολείο και στα φροντιστήρια δεν είναι εμπόριο ούτε μια απλή παροχή υπηρεσιών και γνώσεων, έτσι και η εκπαίδευση των υποψηφίων οδηγών δεν είναι εμπόριο και απλή παροχή υπηρεσιών. Η ευθύνη των δασκάλων οδήγησης είναι τεράστια. Σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν άνθρωποι που διακατέχονται από ανευθυνότητα, επιπολαιότητα, προχειρότητα , opportunismo. Σε περίοδο κρίσης ζούμε. Πρέπει όμως να υπάρχει και φιλότιμο, συνείδηση. Οι έμποροι ναρκωτικών εκμεταλλεύονται το νεανικό ενθουσιασμό και περιέργεια οδηγώντας νέους σε δρόμους σκοτεινούς χωρίς επιστροφή. Και οι δάσκαλοι οδήγησης έχουν να κάνουν ως επί το πλείστον με νέους ανθρώπους που το αίμα τους βράζει, ο ενθουσιασμός είναι στα ύψη, τα οικονομικά τους εξαιρετικά χαμηλά. Τώρα ξεκινούν να δουλεύουν οι λίγοι και οι περισσότεροι είναι ακόμα οικονομικά εξαρτημένοι από τις οικογένειές τους. 

Και οι έμποροι ναρκωτικών και οι δάσκαλοι οδήγησης κρατάνε στα χέρια τους ανθρώπινες ζωές!  Και οι μεν πρώτοι 1000% θα τις οδηγήσουν στο θάνατο. 

Οι δεύτεροι όμως μπορούν να επιλέξουν αν θα τις κατευθύνουν στη ζωή ή στο θάνατο...!

Και μάλιστα οι δεύτεροι οι δάσκαλοι της οδήγησης, αν διαλέξουν να εκπαιδεύσουν πλημμελώς τους μαθητές τους, τότε στατιστικά οδηγούν προς το θάνατο και τους μαθητές και όσους θα μοιραστούν τους ίδιους δρόμους με τους μαθητές τους. Το ανθρώπινο αίμα είναι σε όλους κόκκινο και πονάει το ίδιο απ΄ όποιο σώμα κι αν χύνεται, είτε πλούσιου είτε φτωχού, είτε μεγάλου είτε μικρού, είτε επίσημου είτε άσημου. 

Γι΄αυτό φίλτατοι δάσκαλοι οδήγησης αναλογιστείτε την κρισιμότητα και την ευθύνη του λειτουργήματός σας. Όχι δεν θα κάνω υποδείξεις στη δουλειά σας μιας και δεν έχω αυτές τις γνώσεις. Ωστόσο επειδή εκπαιδευτικός είμαι, επιτρέψτε μου να πω ότι η ύπαρξη καθενός εικονοστασίου ίσως φέρει και το λιθαράκι ευθύνης κάποιου από εσάς. Εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου όσοι δάσκαλοι οδήγησης έχουν την τύχη ή την ατυχία να διαβάσουν αυτές τις σκέψεις να μπορούν να κοιμούνται το ίδιο ανάλαφρα και γαλήνια μετά.

Η Πάτρα ας μην ξεχνιόμαστε είναι πόλη φοιτητική. Το Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ της πόλης έχουν χιλιάδες φοιτητές. Πολλοί από αυτούς τους φοιτητές και φοιτήτριες υπήρξαν πελάτες ή είναι μελλοντικοί πελάτες των σχολών σας. Τα οικονομικά των περισσοτέρων είναι περιορισμένα έως μηδαμινά. Όσο ελάχιστα είναι τα οικονομικά τους τόσο μεγάλη είναι η επιθυμία τους ν΄αποκτήσουν δίπλωμα οδήγησης. Το γνωρίζετε καλύτερα απ΄ όλους μας, μιας και καθημερινά μπαίνουν στα γραφεία σας. 

Οι φοιτητικές ευκολίες και προσφορές που ίσως τους κάνετε είναι σεβαστές και αξιέπαινες,  ΑΡΚΕΙ να μην συνοδεύονται και από περικοπές και εκπτώσεις και υποβάθμιση της ποιότητας των γνώσεων που τους παρέχετε και από μειώσεις στην ποιότητα και ποσότητα των μαθημάτων που τους κάνετε. Δεν θα σταθώ στο μη νόμιμο του πράγματος που είναι σοβαρότατο, μα στο ηθικό και ανθρώπινο που είναι ανεκτίμητο. 

Κι εσείς υποψήφιοι νέοι οδηγοί. Για να βγάλετε δίπλωμα θα πει πως είστε 18 ετών και άνω. Ενήλικες βάσει της νομοθεσίας, άρα και υπεύθυνοι των πράξεων και των επιλογών σας τόσο στους νόμους του κράτους μα περισσότερο στους άγραφους ηθικούς και ανθρώπινους κανόνες. Φροντίστε να ενημερωθείτε για τις ελάχιστες υποχρεώσεις που ορίζει ο νόμος για την οδηγική σας εκμάθηση. Το πλέον εύκολο μιας και ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Και σωστά ενημερωμένοι απαιτήστε από τον δάσκαλο οδήγησης, (στον οποίο αναθέτετε και εναποθέτετε τη ζωή σας και την ασφάλειά σας σήμερα, και τη ζωή και την ασφάλειά σας για όλο το υπόλοιπο του βίου σας και τη ζωή και την ασφάλεια όλων αυτών με τους οποίους θα μοιραστείτε τους δρόμους μαζί τους), να κάνει αν μη τι άλλο όσα τουλάχιστον ο νόμος του επιβάλλει.

Παρακαλώ μην παζαρεύετε την ποιότητα μπρος σε κάποια "γενναιόδωρη...(;)" οικονομική έκπτωση...!
Αλήθεια για πέστε μου, πόσα εκατομμύρια ευρώ δύνανται να δημιουργήσουν μια σταγόνα αίματος ή να επαναφέρουν στη ζωή έναν πεθαμένο; 

Θα μπορούσα να παραθέτω μια σειρά από πιθανές άκρως δυσάρεστες καταστάσεις που μπορείτε να προκαλέσετε στη δική σας μελλοντική ζωή, αγαπημένων σας και συνανθρώπων σας. Δεν θα το κάνω, μιας και μπορείτε να το κάνετε εσείς. Εύχομαι να μην το έχετε βιώσει ήδη. Κι αν υπάρχουν (εύχομαι όχι) δάσκαλοι οδήγησης ανεύθυνοι, της προχειρότητας του ξεπετάγματος εσείς οι πελάτες τους, βάλτε τους στη θέση τους. Το μάθημα της οδήγησης απαιτεί την ατομική και αποκλειστική προσοχή του δάσκαλου στον έναν και μόνο ένα μαθητή. 

Η εκμάθηση της οδήγησης είμαι μια πολύπλευρη διαδικασία στην οποία συμμετέχουν πέραν των μία αισθήσεων και πέραν του ενός μέλους του ανθρωπίνου σώματος. Είναι μια διαδικασία πολύπλοκη όταν έχεις να εκπαιδεύσεις έναν μαθητή τη φορά. Δύο και άνω μαθητές θεωρώ πως δεν μπορούν να εκπαιδευτούν άρτια όσο έμπειρος κι αν είναι ο δάσκαλος. 

Ο δάσκαλος λοιπό αυτός μάλλον δεν εκπαιδεύει, αλλά κοροϊδεύει και θέτει σε άμεσο κίνδυνο τους μαθητές του. Υποχρεώστε λοιπόν όσους δασκάλους δεν εκτελούν ως πρέπει την δουλειά τους ν΄ αποφασίσουν επιτέλους να την εκτελέσουν σωστά όπως οι νόμοι ορίζουν. 

Αν πάλι αρνούνται να συμμορφωθούν αναγκάστε τους ν΄ακολουθήσουν άλλο επάγγελμα προς την εξασφάλιση των βιοτικών τους αναγκών αρνούμενοι να γίνετε πελάτες τους. Σε αντίθετη περίπτωση δεν είναι μόνο αυτοί που κοστολογούν την κάθε ανθρώπινη ζωή με λίγες δεκάδες ευρώ μα κι εσείς οι ίδιοι. Και ίσως τους δίνετε εσείς το δικαίωμα να κοστολογούν την ανθρώπινη ζωή, μιας και πρώτα εσείς φαίνεται να μετράτε και να λογαριάζετε τη δική σας ζωή για μια χούφτα ευρώ...!

Αλίμονο σε όλους μας! 
Σας ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας και την υπομονή σας.

Από το:  http://www.myprotia.gr/community/myprotia-gr-magazine-f64.html 

Προσυπογράφουμε!
zografos@zografos.com


.................................................................................

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Οδική (αν)Ασφάλεια επί... χάρτου

09/05/2014
Πάλι μεγαλούργησαν... οι άσχετοι "σώγραμποι" στο Ζάππειο...! Όλα τα έχει ο μπαξές... Και εκπαίδευση κάνουμε...!  Και έρευνες μέσω τηλεφώνου κάνουμε...!  Και μην μιλάτε,  ΜΚΟ είμαστε! (Μπίζνες Καλά Οργανωμένες)
- Αυτοί που χειροκροτούνε;
- Εεε αυτοί είναι από άλλο ανέκδοτο...!

Κατά τα άλλα...

Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ στο Ζάππειο Μέγαρο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΆΤΥΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ Ε.Ε., ΖΑΠΠΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ, 08.05.2014

Οι “Υφιστάμενες προκλήσεις οδικής ασφάλειας για την ανάπτυξη έξυπνων υποδομών στις μεταφορές” αποτέλεσαν το βασικό θέμα του Άτυπου Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών των Κρατών Μελών της Ε.Ε. και Κρατών ΕΟΧ, που πραγματοποιήθηκε στις 8 Μαΐου 2014, στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ε.Ε.
Στο Συμβούλιο, των εργασιών του οποίου προήδρευσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τίμησε με την παρουσία του ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, κ. Κάρολος Παπούλιας, υπογραμμίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη σημασία της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας ως προς την επίτευξη του οράματος μηδενισμού των θανάτων στους δρόμους.
Στο Συμβούλιο συμμετείχε ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Επίτροπος Μεταφορών, κ. Siim Kallas, συνοδευόμενος από στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς και οι αρμόδιοι για θέματα μεταφορών Υπουργοί και Υψηλοί Αξιωματούχοι των κρατών μελών της Ε.Ε. και των κρατών Ε.Ο.Χ. Από ελληνικής πλευράς, συμμετείχαν επίσης ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Νικόλαος Σταθόπουλος.
Στην εναρκτήρια ομιλία του ο Έλληνας Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ανέφερε τους στόχους του Άτυπου Συμβουλίου Υπουργών λέγοντας χαρακτηριστικά: «Φιλοδοξώ μέσα από τις εργασίες της τρέχουσας άτυπης συνεδρίασης του Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να συνεισφέρουμε στη μετάβαση από τα λόγια στις πράξεις, να καταφέρουμε να σκιαγραφήσουμε και να προσδιορίσουμε ένα νέο πλαίσιο, μια επικαιροποιημένη δέσμη στρατηγικών συμπερασμάτων, που θα τροφοδοτήσουν πολιτικές και πρακτικές για ουσιαστική προσέγγιση των κοινών μας στόχων ως προς τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.»
Ο Γάλλος Υπουργός Μεταφορών, Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας, κ. Frederic Cuivillier, παρουσίασε τα αποτελέσματα της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης για την Οδική Μεταφορά Εμπορευμάτων: Εναρμόνιση των Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Πολιτικών. Το ίδιο θέμα απασχόλησε τους Υπουργούς και κατά τη διάρκεια του γεύματος, όπου εξέφρασαν τις θέσεις των χωρών τους. Εν συντομία, τα συμπεράσματα της εν λόγω Ευρωπαϊκής Διάσκεψης ήταν:
-    καλύτερη κατανόηση των πρόσφατων εξελίξεων της αγοράς
- διευκρινίσεις επί των υπαρχουσών διατάξεων της ευρωπαϊκής νομοθεσίας και ενδυνάμωση της αποτελεσματικότητας των ελέγχων
-    εναρμόνιση της εφαρμογής των σχετικών με το Cabotage κανόνων
-    διασφάλιση διαδραστικότητας και αναπροσαρμογή ισορροπιών μεταξύ των κανονισμών / νόμων για τις μεταφορές και τα κοινωνικά θέματα.
Οι κ.κ. Simon Grima, Πρόεδρος της CEDR (Διάσκεψη των Ευρωπαίων Διευθυντών Οδών) και Steve Philips, Γενικός Γραμματέας της CEDR, παρουσίασαν τα 5 κυριότερα βραχυ-, μέσο- και μακρο-πρόθεσμα μέτρα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στους ευρωπαϊκούς δρόμους που είναι:
1.    οι εκστρατείες ενημέρωσης,
2.    η διαχείριση της ταχύτητας,
3.    τα θεσμικά προαπαιτούμενα,
4.    οι έλεγχοι οδικής ασφάλειας
5.    και η διαχείριση των τοποθεσιών υψηλού κινδύνου.
Οι ίδιοι οι χρήστες των δρόμων, είπαν οι εκπρόσωποι της CEDR, προτείνουν ως τα καλύτερα μέτρα οδικής ασφάλειας τη συντήρηση και την επέκταση των οδικών υποδομών, τον καλύτερο φωτισμό και την επέκταση της σηματοδότησης.
Ο κ. Erik Jonnaert, Γενικός Γραμματέας της ACEA (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινούμενων Οχημάτων), μίλησε για το στόχο της Ε.Ε. να μειωθούν οι θάνατοι στους δρόμους κατά 50% από το 2010 μέχρι και το 2020 σε σχέση με την οικονομική κατάσταση, η οποία δείχνει ότι υπάρχει μικρότερη έκθεση σε κινδύνους λόγω μειωμένης κίνησης στους δρόμους, αλλά και λιγότεροι διαθέσιμοι πόροι για συντήρηση των οδικών υποδομών και για επενδύσεις σε μέτρα για την οδική ασφάλεια. Ο κ. Jonnaert τόνισε με έμφαση την ανάγκη για περισσότερες προσπάθειες βελτίωσης: 1ον της οδηγικής συμπεριφοράς και, 2ον, των οδικών υποδομών, χρησιμοποιώντας με βέλτιστους τρόπους τις δυνατότητες που μας δίνουν οι νέες τεχνολογίες.
Συνοψίζοντας τον πολιτικό διάλογο, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, υπενθύμισε ότι η βελτίωση της οδικής ασφάλειας είναι στοχευμένη δράση πολλών φορέων, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, διαφόρων επιπέδων διακυβέρνησης, καθώς και πολιτικών – επιστημόνων – τεχνοκρατών – πολιτών. Αναφέρθηκε στην αποκαλούμενη «συγχωρητική» υποδομή – κατάλληλος σχεδιασμός των οδικών δικτύων, ευφυή συστήματα μεταφορών (ITS) και συνεργατικά συστήματα υποδοής οχήματος και οδηγού – που μπορεί να αποτρέψει ατυχήματα, τραυματισμούς και θανάτους. Συνοψίζοντας το έως τώρα έργο της Ελληνικής Προεδρίας, ο Έλληνας Υφυπουργός τόνισε ότι η Ελληνική Προεδρία δούλεψε συστηματικά για την υιοθέτηση της Απόφασης για την ανάπτυξη του διαλειτουργικού συστήματος e-Call, συνεχίζει τη συστηματική δουλειά πάνω στα βάρη και διαστάσεις των οχημάτων, ολοκλήρωσε τον Κανονισμό για το θόρυβο στις αεροπορικές μεταφορές και προσβλέπει θετικά και για τα δικαιώματα των επιβατών. Στις σιδηροδρομικές μεταφορές, η Ελληνική Προεδρία πέτυχε συμφωνία στον Κανονισμό Shift2Rail και εργάζεται συστηματικά για την ολοκλήρωση του τεχνικού πυλώνα του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου, όπου έχει ήδη επιτευχθεί σημαντική πρόοδος. Σχετικά με τα οριζόντια θέματα αποτέλεσε σημαντικό ορόσημο η ολοκλήρωση της Οδηγίας για την ανάπτυξη των υποδομών εναλλακτικών καυσίμων, ενώ και στον τομέα της εσωτερικής ναυσιπλοΐας ολοκλήρωσε ένα μικρό –αλλά σημαντικό για τον τομέα– νομοθέτημα, που θα συμβάλει στην καλύτερη εκμετάλλευση των πόρων σχετικά με τη μεταφορική ικανότητα των κοινοτικών στόλων.»
Κατά την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χρυσοχοΐδης, παρουσίασε τα συμπεράσματα του Άτυπου Υπουργικού Συμβουλίου, επισημαίνοντας ότι: «Για την επίτευξη όσων συζητήθηκαν στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ, απαιτούνται και οι κατάλληλοι μηχανισμοί υλοποίησης. Αναφέρομαι κυρίως στα χρηματοδοτικά εργαλεία. Τα διαρθρωτικά ταμεία, ο μηχανισμός για τη διασύνδεση της Ευρώπης - CEF (Connecting Europe Facility), σαφώς στοχεύουν στη βελτίωση των οδικών υποδομών σε όρους ασφάλειας. Ο Ορίζοντας 2020 ενισχύει την έρευνα για τα δικά μας ζητούμενα. Σε κάθε περίπτωση όμως χρειάζεται να προβληματιστούμε σε δύο κατευθύνσεις: στο πώς η χρήση των διαθέσιμων πόρων για τους σκοπούς μας θα βελτιστοποιηθεί, αλλά και στο αν επαρκούν και πώς μπορούν να καλυφθούν κενά.»
Η Τελετή Απονομής του Ευρωπαϊκού Βραβείου Οδικής Ασφάλειας ολοκλήρωσε το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της Ε.Ε.

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Τροποποίηση Π.Δ. 208 (;) Λες και ήταν χθες...

Σχολές Οδηγών Ζωγράφος: Τροποποίηση Π.Δ. 208 (;) Λες και δεν πέρασε μια μέρα...: Η Πρόσκληση Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης Καλούνται  από  τον  Πρόεδρο  της  Ομοσπονδίας,  τα  μέλη  του  Δ.Σ. , καθώς επίσης και οι εκλέκτορες ...
... να παρακολουθήσουν μια Γ.Σ.(;)  μονόλογο για το μέλλον του κλάδου...!
Τα θέματα προς συζήτηση ήταν: 
α.   Τροποποίηση Π.Δ. 208 
β.   Αναδόμηση Ομοσπονδίας
.....................
Δηλαδή(;) γυρνάμε πίσω να τροποποιήσουμε τι, να αναστήσουμε ένα πτώμα που έχει σαπίσει προ πολλού και αναδύει δυσωδία ακόμη και στους δημιουργούς του(;)
Η διαβεβαίωση ότι ξεκινάμε από λευκό χαρτί (tabula rasa)...! που πήγε;
Θα παραμείνουμε θεατές(;)